poniedziałek, 7 lutego 2011

hat on had

tutututuuuu! 
pierwsza notka! xd

czemu czapa? i to na kamieniu.? 
hmm. nie ma łatwiejszych pytań. ?! ;p
miało być ukaduka, ale gośce do końca się nie podobało. 
no a że ten blog mamy prowadzić razem, 
no to trochę musiałam si.ę dostosować. 
jest ciepło jak na wiosnę! 
no i o dziwo to mnie martwi. 
czy w lutym to normalne?
w każdym razie martwi mnie nie tylko to. 
w jednej notce to niestety chyba się nie zmieści.. ;/
(no więc od czego jest blog? xd)
więc oddaję głos gośce.
[zmień kolor] xxx gabriela (wcale nie jestem taka młodaa. [15 years])

Siema. Na początku uwałam że założenie tego bloga to dobry pomysł ale teraz... Tak średnio, biorąc pod uwagę moją dzisiejszą kłutnię z Gabi. Ech... Czasami mam tego wszystkiego dość. Ale piszę ten blog z mojąsis bo mamy wiele wspólnego no i z tego może wyjść coś fajnego :).
Coś o mnie: uwielbiam modę, 13 lat, tańczę, śpiewam... Na wstęp to tyle.  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz